Tordag!

Helluu..
Haha, har ingen aning om vad jag ska skriva idag^^ Bara känner för att skriva :D
Idag har jag varit i skolan och flummat som vanligt :) Hahaha, Anna gjorde en sån rolig grej idag i skolan idag, fyfan så jag garvade. La mig ner på golvet, fick ingen luft! Haha, psyko xD
Imorgon är det fredag, och det betyder att det bara är 1 dag kvar till mom med Johanna <3 Och en jävla massa öl ska ner i magen också xD hihi, love it ;)

Imorron är det också idrott i skolan, och det är världens roligaste idrottslektion, friskispass:D Det är så sjukt roligt xD
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 20.00, så att jag kan se idol:D Älskar livet just nu, det är så sjukt roligt :D

TAKE CARE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0