Tisdag!

Helloo..
Idag har det väl inte hänt så mycket^^
Eller jo kanske egentligen:P Haha, först var det skola och massa flum med Johanna och Anna :D
I love it <3
Sen så bar det hemmåt, så somnade jag naturligtvis, alltid lika trött xD
Så när jag vaknade så lagade jag köttbullar, det blev smaskens. Jag och älskling kollade på Andra avenyn som äntligen har börjat igen :D:D:D
Sen så har jag kollat på idol :D:D:D, och så har jag hunnit med att träffa mamma en snabb sväng <3

Imorgon är det först skola till 12, sen ska jag på bröllop.. Min morbror ska gifta sig :P
Ja, har väl inte mkt mer att skriva^^
Jag älskar dig Johnny <3


Kommentarer
Postat av: linnea

adore you är så ffuckingbäst :o

2009-09-10 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0