Helluu!

Hellu! ;) Jaha, då har man nyss ätit ^^ Lagade kött och pommes :) SMASKENS! Och så var jag så snäll så jag bjöd Bladh på mat också :) TIHI (A)

Inatt så drömde jag om Majsan! Och är alltid lika skärrad varje gång jag vaknar och har drömt om henne :/ Drömde att Johnny kom in här i lägenheten med henne och sa: Mamma är tillbaka! Jag kunde inte tro att det var sant! Jag fick inte ut något ljud från munnen. Jag kommer ihåg att jag slog på henne, och sa att detta bara är en dröm..Det känns bara så himla lustigt att drömma om någon som inte lever längre =/ Men samtidigt så är det ganska skönt, för då glömmer jag aldrig bort henne, och hennes röst!
Att jag drömmer om Majsan är nog för att hon tar kontakt med mig genom mina drömmer. Det kanske låter helt jävla sinnessjukt, men jag tror faktiskt det. En gång drömde jag ju att hon ringde från "graven" och sa att hon älsakade mig.
Jag saknar dig Majsan <3

På tal om något helt annat! :D Alla har nu bokat studentkryssningen :D Det känns helt underbart :D Längtar som fan till 17 april, då jäääääävlar :D <3<3

Och en sak till :) Johnny, du är det bästa jag vet! ÄLSKAR DIG! <3

Jag saknar dig så obeskrivligt mycket :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0