Hejhej!

Har inte skrivit på ett bra tag nu!
Internet fungerar inte på min dator :/ Vi har försökt massa, men de går inte :/ Så jag sitter inte så mycket vid datorn längre :P
Idag är det freeedag :) Så himla skönt :) Långa sega dagar på praktiken :/
Slutar klockan två idag :) Då ska jag träffa Johanna en sväng :D <3 Sen blir de lite mysmiddag med älskling, och vid 6-halv 7 så kommer Lina, och då jävlar blir det PARTY! :D <33

Neh nu måste jag sluta skriva, ska snart tillbaka till praktiken, är bara hemma på lunch!
Och johnny, jag ääääääälskar diiiig <33

Hade bra, ses på krogen xD

Kommentarer
Postat av: Någon som vet vad du gjorde..

Dumt att festa då man försöker återfå tilliten hos sin pojkvän när man har sårat honom genom att vara otrogen!! Snacka om att kasta sten i glashuset..



/ En som undrar om det är smart av honom att ge dig en ny chans..

2009-10-05 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0