Hejhej

Har inte skrivit här på länge.. Har inte haft tid!

Idag har jag vart med CarroBarro :) Det var riktigt längesen :/ Men det var roligt att få umgås lite idag, har saknat dig <3
Igår var jag med Virre ;D De var allt roligt.. Vi brukar inte umgås så mkt på fritiden, så de var väl på tiden <3 :)

Snart är skolan slut, och sen är det bara 1 år kvar ;D Känns otroligt skönt, samtidigt som det känns jobbigt =/ Är så förbannat skoltrött, och det är så jävla mkt att göra :/
Menmen, det är bara att bita ihop och stå ut.. Mår lite dåligt över att jag inte kommer få ta på mig studentmössan detta året :/ Hatar mig själv för att jag sabbade skolan.. Har bara mig själv att skylla faktiskt.. men nästa år då jävlar ;D

På tal om något helt annat.. Majsan! Jag saknar dig väldigt mycket :/ Det har nu gått lite mer än 4 månader sen du gick bort.. Jag tänker på dig varje dag. Allting känns så konstigt.. Kan bara inte fatta att du verkligen är borta. Vill bara tänka att du är bortrest för ett tag, och att du snart kommer tillbaka..men jag vet inerst inne att du inte gör det, och det gör ont :(
Ibland får jag någon känsla av att du är här.. Tex när jag står och lagar mat, då känns det hela tiden som du står bakom mig.. Och det gör du säkert. Matlagning va de bästa du visste :)
Jag hoppas iaf att du har det bra, och du inte har några smärtor kvar. Älskar dig Majsan, du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3 Jag kommer aldrig att glömma dig Majsan <3

Min familj, ni vet att jag älskar er :) <3 Ni ställer alltid upp och jag är så glad att just NI är min familj :)
Johnny, you know I love you <3 You are my everything :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0