Sjuk :/



Jaha, så var man sjuk också :/ Va till vårdcentralen idag och kollade varför jag har så ont i halsen. Och det visade sig att jag har halsfluss, så nu ska jag äta pencilin... Det började redan i söndagskväll, jag satt vid datorn och helt från ingenstans så fick jag jätteont i halsen. Vaknade upp på måndagmorgonen och jag var helt täppt i näsan och hade jätteont i halsen. Men jag gick till skolan ändå. Vid 13.00 ungefär orkade jag inte med skolan längre, började känna mig tung i huvudet och jag började frysa. Så jag åkte hem...
Nästan hela måndagen sov jag, och åt nästan ingenting. På natten mellan måndagen och tisdagen så tog jag tempen och jag hade nästan 39graders feber.  Så jag va hemma från skolan igår, och har vart det idag med. Usch imorse när jag vaknade så kunde jag knappt prata. Fyfan så ont jag hade i halsen :/
Så jag har precis ringt skolan och sagt att jag inte kommer denna vecka! ....

Hoppas jag blir frisk snart iaf :)
Älskar alla mina nära och kära, ni vet vilka ni är <3
Johnny, du är min KÄRLEK <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir frisk snart gumman!

2009-03-12 @ 13:54:55
Postat av: malinm.se

Krya på dig =/

2009-03-12 @ 14:03:08
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0