Fredag 20/3

Hello..
Nu är fredagen snart slut, veckan har gått fort tycker jag.. Känner mig mycket gladare för tillfället, vädret börjar bli så mycket bättre, sol och varmare :) Blir glad av fint väder ;D  Känner också att det inte är så långt kvar till sommarlov heller, sköönt <3

Min älskling är sjuk :/ usch tycker inte om det.. Han har vätska i lungorna och han mår inte alls bra. Försöker pyssla om honom så mycket jag kan :) Du måste bli frisk snart.. Trodde jag skulle bryta ihop när du sa igår att du skulle bli inlagd. Det skulle bli så tomt och så ensamt utan dig. Men som tur var så fick du åka hem, då blev jag glad :) Jag älskar dig så mycket Johnny ♥

På tal om något helt annat. . Det finns en reklam där det är en låt med som heter "Over the rainbow", när den kommer så tänker jag så fruktansvärt mycket på Majsan. Det gör ont att höra den låten varje gång :'( Saknar dig så mycket! Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3

Älskar min familj, massa massa massa ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi älskar Er med!

2009-03-22 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0