:'/

Fyfan så jag kommer sakna er. Känns redan så himla tomt och konstigt att ni ska åka iväg. Jag vet att det inte är länge ni ska vara borta. Jag vet inte varför jag känner såhär, jag bor ju inte ens hemma :/ men det är tryggheten att ni finns nära hela tiden. Nu är ni snart över 200mil från mig :'(

Även fast att jag inte bor hemma, så är jag så himla familjekär <3 Ni är det absolut bästa som finns ju.. Usch mina tårar rinner ner för mina kinder :'(  Ja, jag ska fylla 19, men jag tkr detta är så JOBBIGT !!!!!!
Jag älskar er så mycket, och saknar er redan så mkt att det gör ONT i mig </3
Min älskade familj, skynda er hem! Jag vill att 2 veckor ska gå nu.. KOM HEM snart snälla <3 ÄLSKAR ER !!

Neh nu måste jag skicka ett sms till min älskade mamma <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0