Blir så jävla ledsen :(

Du och jag, har alltid umgåtts MASSOR... eller ah typ så länge vi känt varandra ordentligt..NU är det liksom bara slut, jag har TUR om jag ens ser dig en gång i månaden. Du är alltid upptagen med HENNE, och när inte hon kan, då passar det sig att höra av sig. Jag vill inte vara något jävla andrahandsval som du hör av dig till när inte hon kan. Jag är så trött på att anpassa mig efter hur du lever. Jag tänker inte vara med dig, bara för att hon inte kan. Utan om hon inte kan, ja då kan du lika gärna vara själv.

Visst jag prioriterar Johnny före dig, men sen går du ALLTID i första hand, ALLTID !!! Jag har sagt nej till så många vänner för att du och jag kanske har bestämt för att ses, men nu när du dissar mig totalt så har jag nästan förlorat allla som jag en gång dissat för dig. Som tur är så har jag fått tillbaka dom, och det är jag glad över! JAg tänker inte låta mitt liv kretsa kring en person som jag trodde var min absoluta bästa vän, men som visar sig kunna dissa totalt i flera månader, sen komma tillbaka som ingenting och bah hejhej vi är bästa vänner ska vi ses?
Ne ne glöm det !!!!!!!!

ÄR SÅ JÄVLA LEDSEN, BESVIKEN OCH ARG :'(

Kommentarer
Postat av: din ängel

Jag älskar faktiskt dig ska du veta!

2009-06-20 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0