Tisdag 13/1

Idag har jag vart i plugget, det kom ngn snubbe från räddningstjänsten och pratade om trafiksäkerthet i 3 timmar..Det var faktiskt jävligt intressant och jag lärde mig mycket :)  Och så efter plugget så tränade jag med CarroBarro <3  Fan idag blev jag fan helt jävla slut efter träningen. Kan ju fan knappt gå ^^ Haha xD
Efter träningen så gick ja hem en snabbis till min älskling som är sjuk idag :/ Sen åkte jag till CarroBarro och käkade spagetti och köttfärssås :D Muuums <3  Och Matte erkände och visade att han var gay ;) Hahaha faaan så fult ;D

Nu sitter jag här, har sjukt ont i kroppen.. Ska vara "sjuk" imorgon från skolan, pallar det inte :/

ÄLSKAR DIG JOHNNY <33

Kommentarer
Postat av: Mattias

jag är fan inte gay ;)

2009-01-17 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0