Till Majsan <3

Igår lämnade du oss med stor saknad <3 Jag saknar dig redan jättemycket och kan fortfarande inte förstå att du aldrig mera kommer hem igen :'( Det knyter sig i magen att veta att man aldrig mera kommer få se dig. Idag har jag kollat på körslaget. Jag vet att du tycker om det programet :) Ville bara tala om för dig att team wells åkte du denna gången. Dom spelade en rocklåt idag, sånt som du älskar <3  Heavens on fire ^^ Jag förstår inte hur dom kunde åka ut, dom var ju jättebra. Vet inte vilket lag du hejade på, men kan tänka mig att du tyckte team wells var bra.

Dina kära son Johnny är helt förkrossad och han vet inte vart han ska ta vägen :'/ Jag försöker vara stark för hans skull. Men det gör ont i mig med att du inte finns längre, så tårarna bara kommer och dom rinner och rinner. Jag vet att du inte vill att vi ska gråta och vara ledsna över dig. Men det går inte. Vi älskade dig så himla mycket och nu gör det så ont att du inte finns längre. Visst du finns i våra hjärtan, men vi kommer aldrig mera få se dig :'/

Jag mår så himla dåligt och har så ont i magen för att jag förstörde din födelsedag och sårade dig så himla djupt. Jag önskar att kunde komma tillbaka igen så jag får säga förlåt och krama om dig och säga hur mycket du egentligen betyder för mig. Du va som en andra mamma för mig, även fast jag aldrig sa det till dig. Det gör så himla ont i mig.. Jag gick upp imorse och tårarna rann. Jag satte mig på datastolen och väntade på att du skulle ropa på mig som du alltid gjorde. Jag saknar det. Och jag kommer sakna din goda mat, dina goda bullar. Och ditt skratt och energi som du gav hur dåligt du än mådde.  Du var så stark i dig själv. Men nu orkade väl du inte kämpa mera.
Det känns som en lättnad att du inte lider mera, att du har det bra nu <3

Efter din födelsedag slutade du prata med mig om vad du känner.. Du sa allting till Carro och tydde dig till henne, och det gör ont i mig, fruktansvärt ont :'/  Jag säger förlåt 1000000ggr om att jag sårade dig för det var inte meningen. Jag vet att du älskade mig som din egna dotter och jag älsakde dig som en andra mamma. Du fanns alltid där, hur dåligt du än själv mådde. Du hjälpte mig alltid med saker och ting och du hade alltid svar på allt. Hur ska jag göra nu?! Vem ska ja nu prata med och "bråka" med ? Jag saknar dig MAJSAN!! Snälla jag vill att du kommer tillbaka <3

Allting är så tomt nu, helt tyst och helt dött. Man känner att du inte finns kvar här längre och det gör så ONT!!! Kan inte beskriva hur ont mitt hjärta gör. Och att se Niclas, Johnny och Max gråta hela tiden gör så himla ONT! </3 Vad ska vi göra utan dig?? Ser ingen ljusning, försöker göra det men de går inte. JAG SAKNAR DIG <3 Och jag har sårat dig så himla mycket och jag vill bara höra ifrån dig att du förlåter mig. Jag fick inte säga hejdå. Jag pratade inte med dig på hela lördagen. Sms:ade aldrig när du låg i nyköping. VAfan tänkte jag på??????? <3  Vrf brydde jag mig inte mera om dig. Du brydde dig om mig hela tiden och ville hjälpa mig, och jag gav dig bara skit tillbaka.. Jag vill bara att du kommer tillbaka så jag får krama om dig, säga förlåt och tala om hur mycket jag verkligen älskar dig <3

Jag ska ta hand om din son, jag lovar det. Jag ser dig i honom! Hela han är du.. När vi skaffar barn, och om det blir en flicka, ska hon heta Majsan i andranamn. Jag ska tala om för henne hur fin du va, hur underbar du va. Och om du hade levt hade hon fått världens underbaraste farmor <3

R.I.P MAJSAN <3<3<3 JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0