Till Majsan <3 2 veckor sen du lämnade oss :'/

Älskade Majsan.. Jag hoppas att du har det bra där uppe <3 Jag tänker på dig hela tiden och idag har jag tänkt och pratat om dig extra mycket. Jag vet inte varför, men det är väl för att jag saknar dig så himla mycket. Plus att det är 2 veckor sen idag som du somnade in :'/
Majsan, jag har sett körslaget idag, det var final :) Det stod mellan team Erik och team Hanna. Jag hejade på Erik, för att om han vann 500.000kr skulle han ge dom till ett ställe dit hemlösa och sånna går och äter, värmer sig osv..Jag vet att du alltid tyckte så synd om sånna männsikor :/ Men team Hanna vann. Hon skulle ge sina pengar till en fritidsgård, till ungdomar. Det är inge dåligt det heller, för du älskade ju barn och ungdomar också :)

Du är så obeskrivligt saknad :'( Idag finner jag inga ord för det :'( Jag tänker på dig hela tiden och jag har en sån klump i magen.. Idag förstår jag inte heller att du aldrig mera kommer att komma tillbaka?! ALDRIG MER!!!! :'(:'(
Saknar våra samtal vi hade varje morgon på helgerna..Vi kunde sitta och prata i flera timmar från allt mellan himel och jord. Jag önskar bara att du kunde få komma tillbaka, utan dina smärtor. Jag behöver dig <3  Du hjälpte mig med så mycket, du lyssnade och svarade!
Majsan, min ängel.. Jag älskar dig <3  Hoppas verkligen att du har det bra ♥
Nu är det bara lite mindre än 3 dagar kvar till din begravning, sista farvälet :'/ Jag vill inte ens tänka på det :'/ Jag vill inte säga farväl för jag vill inte tro att detta är sant..Jag vill ju ha det här. Hur kommer livet att bli nu? Allt känns så tomt, så dystert :'/  JAG SAKNAR DIG MAJSAN

Jag älskar dig och du kommer alltid att ha en egen och speciel plats i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0