Natt!

Gokväll, eller vad man ska säga..
Usch denna dag har vart upp och ner kan man ju säga.. Vaknade av att jag hade ont i magen, så jag ringde till man praktikplats och sa att jag inte kunde komma. Sen efter ett par timmar brast jag ut i gråt :'/  Drömde marddrömmar inatt, usch :/  Plus att jag vissa stunder får en klump i magen då jag saknar Majsan väldigt mycket </3
Vet inte om jag går och oroar mig för saker och ting i det undermedvetna?! Jag går iaf och räknar ner dagarna till begravningen. Jag är så spänd inför den, hur man kommer att reagera och vara?! :/
Känns som jag har stängt av allting, vänner, skola, träning osv osv.  Jag är i ett mörkt hål just nu, och jag vet inte när jag kommer att ta mig upp. ?!
Jag ser fram emot flytten som sker nästa helg, då kan jag och Johnny försöka gå vidare och börja om på nytt <3 Det kommer ta sin tid, men vi ska försöka och kämpa, sakta men säkert :)  Jag älskar dig Johnny ♥

Även fast att jag är off dag ut och dag in så älskar jag er mina vänner... Ni vet vilka ni alla är och jag älskar er otroligt mycket. Ni är mina änglar, mina hjälpande händer ♥
Likså min familj, jag är på dåligt humör ofta.. Irriterad och tjurig. Kan inte kontrollera mitt humör längre känns det som :/ Men ni ska veta att ni betyder massor och jag älskar er.. Ni är guldvärda ♥

Obeskrivligt saknad </3 Permanent Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0