Måndag 12/1

Helloo.. Idag har jag vart i skolan för första gången sen jullovet ^^ Fyfan så pisstråkigt det är. Orkar inte ens kämpa för att få ett G i ämnena, så jävla skoltrött är jag :/ Usch fy och bläää..
Efter skolan följde jag med Virre hem och och lånade toan *panik* haha ;D Sen så hälsade vi på Lotta :) Det var jättetrevligt. Det var så himla längesen jag var där :/  Och Leah har blivit så himla stor och sööt <3 Måste försöka bättra mig nu på att höra av mig till Lotta och Virre :/ Usch, känner mig som en dålig människa. Men jag älskar er två och det vet ni <3

Sen så har jag tränat med CarroBarro <3 Fyfan så jobbigt det var, men fan så skönt ;D tihi <3  Älskar dig gumman <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0