Ett helvete

För några timmas sedan hände det som inte fick hända :'( Majsan gick bort, hon dog här hemma i sin säng och jag är helt tom i kroppen. Jag kan inte fatta att detta är sant, detta händer bara inte. Jag har inte smält än att hon är borta. Vi har nyss kommit hem från sjukhuset där vi har sagt hejdå till henne. Det såg ut som hon sov, men hon va så kall så man förstod ju att hon var borta. När jag gick inte i rummet och kände på henne så såg man att det var hon och hennes kropp. Men när man väl la handen på henne så kändes det bara tomt, man kände att själen var borta. Det var bara som ett skal som låg där.
Kan inte förstå eller tänka mig in i situationen hur Johnny eller andra i familjen mår.. Det gör fruktansvärt ont i mig, vad gör det då inte i tex Johnny. Hans mamma är borta, hans egna kött och blod :'/

Jag älskar dig Majsan och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag kommer aldrig att glömma dig. Jag hoppas att du har det bra nu och att du inte lider mera. Du är den vackraste ängeln där uppe <3 Nu ska vi försöka leva med smärtan att du är borta. Men vi ska kämpa för din skull, så som du kämpade hela ditt liv med alla dina krämpor..ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0