1 vecka ! :'/

Nu är det en vecka sen du gick bort .. :'/  Idag har jag gråtit och tänkt på dig massor ! Ena stunden har jag accepterat att du inte finns mera. Men andra stunden så tänker jag: Hon kommer snart tillbaka. När jag tänker på att du aldrig någonsin kommer att komma tillbaka så får jag en klump i magen, nästan så att jag vill spy. Kan inte inse eller förstå att jag aldrig mera kommer få se dig mer än på kort.  :'/
Denna vecka har vart så otroligt långt, den har känts som en månad nästan. Saknaden är så obeskrivlig. När folk frågar hur man mår så säger man bara upp och ner. Ärligt, så vet jag inte hur jag mår. Jag är så tom på ord :/
Jag önskar bara att du skulle finnas och leva, utan dina smärtor.  Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta Majsan <3




Caroline, jag saaaaaaknar dig <3 Vi måste leka ngn dag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0