Trött!



Usch jag är så jäklans trött :/ .. Känns som jag aldrig får sova, och som jag aldrig hinner slappna av. Och det är så mycket iskolan just nu, och så långa dagar :(  Vet inte hur jag ska hinna med allting?!
Vill bara sluta skolan nu, och börja jobba.. Visst det är också jobbigt men man får fan massa pengar för det. Jag har vart borta så mycket nu från skolan så missar jag typ en lektion så dras mitt studiebidrag, så det känns ju inte så roligt. Så jag har ju en jävla press på mig!

Annars är det väl ganska lugnt. Imorron eller fredag får jag mina glasögon :) Haha, kanske inte så kul men jag slipper denna jävla huvudvärk hela tiden. Hihi ;D Jag trivs i lägenheten ihop med min älskling :) <33
Har inte skrivit så mycket i bloggen på sistonde, bara för att jag inte vet vad jag ska skriva egentligen.. Är så trött hela tiden och orkeslös!

Nu ska jag kolla lite på tv eller ngt :P Hejdå ;D

Saknaden är stor efter dig Majsan </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0