Torsdag 5/2

Permanent Kärlek <3

Hello ..
Idag startade jag dagen med att gå ut klockan 10.00 :) Började praktiken kl:1 men blev bara kvar där till 4. Har så jävla ont i min ena äggstock och jag är jätterädd för att det ska vara en cysta igen :/ Jag hoppas verkligen inte att de är det, för jag vill inte göra en till operation, det tar så himla lång tid att återhämta sig :/
Jag trivs jättebra i lägenheten med min älskling <3 Men samtidigt är jag så rädd för det kräver så mycket eget ansvar. Fick ta hit Skrållan idag också, saknade henne så himla mycket :'/ Så hon ska vara här till på söndag :D <3

Majsan .. Jag tänker på dig nästan jämt! Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, och glöm aldrig att jag älskar dig. Jag önskar fortfarande att du bara kunde komma tillbaka. Ibland känns allt så bra, och ibland känns allt som ett helvete. För att ibland när jag tänker på dig så får jag en klump i magen och  då vill jag bara gråta, skrika rakt ut. Det är skönt att du fick somna in, för nu mår du bra. Men ibland önskar jag att du bara ska komma tillbaka för att saknaden är så enorm </3

Johnny, min älskling! Jag älskar dig så himla mycket.. Det känns så underbart att vi har flyttat till egen lägenhet och har vårat eget..Jag hoppas att det är du och jag föralltid, för du är det bästa jag vet <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0