Söndag 8/2

Hahah cooling där ;)Permanent Kärlek <3
Hejhej .. Nu är helgen slut :/ usch säger jag bara.. Har en vecka kvar på praktiken, OM inte två :/ Kanske måste praktisera på sportlovet för att jag missat så mycket. VILL INTE, vill ha ledigt..
Mamma, min morbror och mina syskon var här idag :) Danijel satte upp lite tavlor och en spegel :) Mamma hade tvättat lite kläder åt mig och Johnny, TACK <3 Trivs bra här i lägenheten, det är lite mycket just nu, men det blir nog bättre med tiden hoppas jag. Så länge jag är med älsklingen så blir det bra ♥

Och så i fredags fick man reda på att man har IBS :/ Får äta tabletter nu mot min magvärk.. Hoppas att det kommer att bli bättre. Har fått det för jag stressar så mycket, så måste försöka ändra lite på mina dagar. Usch, ibland har jag så ont så att jag knappt kan röra mig, då känns det typ som träningsvärk i tarmarna, det är inte skönt :/

Idag fick Johnny massa grejer som hans mamma hade.. Det var jobbigt att packa upp det och kolla på det :/ Han fick hennes hårband, smycken osv, man fick nästan kalla kårar av att ta i det och titta på det. Overkligt att hon är borta :'/ Nu hänger det ett jättestort foto på kylskåpet på henne :) Man känner att hon finns här och vakar över oss <3 Jag saknar dig Majsan ♥
Johnny, min familj, mina vänner - JAG ÄLSKAR ER <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0