Söndag 1/2

Usch, idag mår jag inte sådär jättebra :/ Har ont i magen som fan, har haft det sen i torsdags :'/ Vet inte vad det är som spökar?! Mamma säger att jag kanske har fått magkatarr för att jag stressar upp mig hela tiden och tänker på begravningen var och varannan minut. Har inte alls lust med praktik imorgon eftersom magen gör så ont :/ Är så sur och tvär hela tiden, och jag blir lätt irriterad!

Idag har jag, älskling, Johan, mamma, min morbror vart i längeheten och fixat :) Gud så fint det blir ;D Kommer stormtrivas där..Nu är det inte mycket kvar att göra där. Sätta upp lite hyllor och tavlor bara:P Sen köra dit databordet^^ Och just det, så ska vi hämta min nya säng iveckan o köra till lägenheten oxå. Men jaa, det kommer att bli grymt fint :) <3  Kommer bli så bra att bo där ihop med min älskling ♥

2 dagar kvar till begravningen :'( Jag vill inte säga farväl, jag vill inte :'/  Vill att du kommer tillbaka Majsan ♥

Obeskrivligt saknad </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0