Begravningen :'/

Idag var Majsans begravning :'/ Det var inge roligt alls.. Det var väldigt vackert, men inge roligt. Tårarna bara rann och rann, och ibland slutade dom och jag satt bara och stirrade på fotot som var på dig. Då kände jag verkligen "Du är borta" Usch.. Jag ville inte säga farväl, för jag vill att du kommer tillbaka. Jag saknar dig så obeskrivligt mycket </3
När jag såg hur alla grät, hur Johnny grät, max, niclas, din mamma.. Ja alla! Det var fruktansvärt :/ Du är så himla saknad..Känslan när jag gick ett varv runt din kista, la rosorna och vattenflaskan där, den känslan var helt tom. Finns inga ord för det. När jag lämnat sakerna bröt jag ihop totalt. Jag vill ju inte att du ska vara borta.. Men ändå, det känns som en "lättnad" nu på något sätt. Nu har man sagt farväl, accepterat din bortgång på ett annat sätt. Nu ska jag försöka mig på nästa steg -ATT GÅ VIDARE- 

Majsan, jag älskar dig och du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta


Nu ska jag och Johnny försöka gå vidare, för DIN skull :) Vi har redan flyttat till lägenheten för att försöka bygga upp en framtid och trygghet här :) Jag hoppas att du är glad för våran skull, men de tror jag nog..För det va ju dehär du ville <3 :)
Och Johnny, jag älskar dig mest av allt i hela världen, du är det bästa för mig ♥

Min familj, jag älskar er.. Mina vänner och Niclas & Max, jag älskar er <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0