Alla hjärtans dag <3

Idag är det alla hjärtans dag.. Började dagen med att vakna med jordens huvudvärk och mådde konstigt i hela kroppen :/ Så jag låg i flera timmar och kolla på Criminal Minds.. Sköönt :) Så träffade jag min familj en liten stund och fick alla hjärtans dag present ;D 10 st kexchoklad ^^ Mums <3

Tankarna rullar runt idag också, alla hjärtans dag och Majsan är inte här så man kan inte ge henne en alla hjärtans dag kram :'/  Jag sänder en stor kram till dig Majsan..Jag tänker på dig hela tiden, och igår grät jag så himla mycket för att jag saknar dig så innerligt.. Hoppas du har det bra där uppe, och att du får extra mycket kärlek <3 MASSA VARMA KRAMAR TILL DIG MAJSAN, JAG ÄLSKAR DIG <333

JAG ÄLSKAR DIG JOHNNY, SÅ MYCKET <3 Och min familj och mina närmsta <3

Vi två föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0