:'(

Jag saknar dig så obeskrivligt mycket :'(Obeskrivligt saknad </3

Jag har EN önskan, bara en liten önskan! Den kanske inte är så liten egentligen, men jag skulle bara vilja att den slog in. Jag vill att allting ska bli som förut, fast lite vill jag ha kvar som jag har nu.. Men för det mesta så vill jag spola tillbaka tiden. Iaf så att du kommer tillbaka, så inte HAN är tillsammans med dendär ragatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deras JÄVLA kärleksbarn hit och dit....Du och han skulle ha barn..Bara det att du var så himla sjuk så det gick inte :'( Kanske är fel av mig att lägga mig i detta.. men jag blir så sur, för kärringjäveln är så ÄCKLIG!!!!!!

Jag saknar dig så mycket Majsan <3 Så mycket att det gör ont i hjärtat :'(  jag hoppas att du ser oss, att du är här i närheten.. Så du kan se hur vi utvecklas och går framåt i livet :) Jag vill att du ska se dina barnbarn Majsan :)
ÅÅH, jag blir galen för det gör så ont inom mig.. Ibland kan jag inte förstå att du är borta.. jag brukar säga det till Johnny ibland. Jag tror ibland att du bara ligger på sjukhus och snart kommer hem.
När du sa till mig att du kommer dö snart så tog man liksom inte in det.. Jag sa alltid till digh.. Teknologin går framåt, dom kommer kunna bota dig på något sätt. Jag ville hinna utbilda mig till att forska om din sjukdom, för att kunna bota dig. Men tiden till det fanns inte :'( Tiden var så liten..
Två bra saker har jag lärt mig av dig Majsan.. Och det första är att jag tar dagen som den kommer :) Den andra saken är att jag kan stå upp för mig själv, och säga vad jag tkr och tänker :) Jag är glad att du lärde mig den egenskapen.
Jag älskar dig Majsan, glöm aldrig det <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk dig för vad du skriver! Ser att du i detta inlägg är arg på någon eller besviken på någon. Men tänk dig för vad du skriver. Den/De som det berör kan läsa din blogg och anmäla dig för det du skrivit om de känner sig påhoppade. Då är det istället du som får det kämpigt, kanske t.o.m mer kämpigt än du verkar ha det med sorgen efter den där Majsan som du skrivit om.



Att skriva om någon även om namnen inte är utskrivna, men tillräkligt för att man ska förstå vem det berör och handlar om är olagligt och kan polisanmälas som förtal. Det kan ge böter och upp till 6 månaders fängelse om jag minns rätt vad det stod i laboken om en sådan sak.

Så vill därför bara varna dig för hur du skriver och be dig tänka dig för.



Hoppas du klarar dig genom sorgen och att allt blir bra till sist för dig!!



Mvh En tjej vid namn Fia som slumpmässigt hamnade hos dig

2009-09-25 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0